V podaljšano bivanje so vključeni učenci od 1. do 5. razreda. To je čas po pouku, ko imajo kosilo, možnost proste igre in druženja na igrišču, v nadaljevanju pa potekajo usmerjene dejavnosti ter pisanje domačih nalog in samostojno učenje. Prepletajo se raznovrstne dejavnosti, ki dopolnjujejo in popestrijo vsebine rednega pouka.
V mesecu oktobru smo pričeli z verižnim skupinskim branjem znanih prigod o Piki Nogavički, pisateljice Astrid Lindgren. Branje poteka vsak dan, zunaj na prostem. Vsak bralec, ki to želi, glasno prebere vsaj en odstavek v knjigi, se podpiše na seznam bralcev in poda knjigo naslednjemu. Poslušalci se zberejo okrog bralca in ga pozorno in tiho poslušajo. Da nam je pri branju udobno, za sedenje uporabimo mehke blazinice. Branje nam širi domišljijo, bogati besedni zaklad in nas povezuje. Z branjem pred vrstniki otroci krepijo svojo samozavest in izboljšujejo tehniko glasnega branja. Vse več bralcev si želi priti na vrsto, pa tudi krog poslušalcev se širi. Vendar to ne predstavlja težave, saj je zgodb in prigod o Piki kar za eno zelo debelo knjigo.
Po branju si otroci radi popestrijo svoje druženje z zabavnimi igrami. Prav spontano in domiselno so pred kratkim razvili povsem novo dejavnost: dričanje po blazinah. Kolona udeležencev je vedno dolga in vsi z veseljem čakajo na vrsto, da se lahko spustijo po improviziranem toboganu. To pa je nekaj!
Ker pa je pisana jesen vedno bogata s svojimi plodovi, smo jih nekaj tudi letos nabrali in si jih privoščili. Po zlatorumenem pečem kostanju je zato dišalo še daleč naokoli.
Učitelji OPB