V tem šol. letu je nekaj sedmošolcev in osmošolcev že dvakrat sodelovalo na medvrstniškem branju, na katerem smo se srečali z osmošolci iz OŠ Louisa Adamiča Grosuplje. Prvo srečanje je potekalo na naši šoli in je bilo na svetovni dan glasnega branja, 5. 2. Pred srečanjem je vsak prebral knjigo Olge Tokarczuk Izgubljena duša. Skupaj smo jo, kot se na svetovni dan glasnega branja spodobi, glasno prebrali po vlogah. Pogovorili smo se o njenem sporočilu ter razlagali pomene rekov in pregovorov povezanih z dušo. Nato smo likovno upodobili dobeseden pomen nekaterih rekov in pregovorov. Ugotovili smo, da zaradi hitenja, stresa in kaosa okoli nas in posledično v nas ne slišimo svoje duše. Spoznali smo nekaj tehnik sproščanja, s katerimi lahko ohranimo ali najdemo pot k samemu sebi. Prisostvovali smo delavnici dihanja in delavnici meditacije.

Na svetovni dan pripovedništva, 19. 3., pa smo se srečali na OŠ LA Grosuplje. Pred tem smo prebrali knjigo Jorgeja Bucaya Priklenjeni slon. Z njihovo učiteljico slovenščine go. Špelo Bagon smo se pogovorili o sporočilu zgodbe in o prepričanjih, ki nas lahko ženejo naprej ali pa tudi omejujejo. Knjižničarka ga. Sabina Vidmar nam je, kot na svetovni dan pripovedništva zgleda, pripovedovala še eno Bucayevo zgodbo s sporočilom. Spoznali smo, kaj vse moramo upoštevati za dober govorni nastop. Preizkusili smo se v debati, kjer smo zagovarjali ali negirali ali spraševali ali komentirali dve debatni trditvi. Nekateri smo bili z dobro pripravo na debato in z argumenti zelo prepričljivi.

Related Images:

Orodna vrstica za dostopnost